23 December 2009

Shuttle Bas Mines

Salam 1Malaysia!


Untuk pengetahuan semua warga kampus, selain daripada perkhidmatan Bas Komuter disediakan oleh pihak UPM, warga kampus UPM kini mempunyai satu lagi pilihan pengangkutan untuk pergi ke STESEN KTM KOMUTER SERDANG, STESEN LRT SUNGAI BESI dan THE MINES SHOPPING FAIR. Perkhidmatan Bas ini adalah PERCUMA. 

Shuttle Bas Mines ini adalah atas inisiatif pihak The Mines Shopping Fair, UPM dan Aeroline Malaysia. Shuttle Bas Mines ini bergerak setiap 2 jam, bermula daripada Stesen Bas KMR pada pukul 10 pagi setiap hari. Selepas itu, bas akan bertolak ke Stesen KTM Komuter Serdang. Pada pukul 10.30 pagi, bas akan bertolak ke Stesen LRT Sungai Besi dari Stesen KTM Komuter Serdang. Bas akan bertolak ke The Mines Shopping Fair pada pukul 10.45 pagi. Shuttle Bas Mines akan bertolak lagi dari Stesen Bas KMR pada pukul 12 petang dan mengikut masa yang telah ditetapkan. Bas terakhir bertolak daripada Stesen bas KMR pada pukul 8 malam.

Kesemua inisiatif ini adalah demi kesenangan warga kampus. Semoga warga kampus menghargai dan menggunakan kemudahan ini sepenuhnya.

Perhatian:
***Shuttle Bas Mines bukanlah di bawah pihak UPM.
***Jadual masa bas mungkin akan ditukar dari semasa ke semasa atas pertimbangan pihak The Mines dan Aeroline Malaysia tanpa pemberitahuan awal.

Stesen KTM Komuter Serdang 


Stesen LRT Sungai Besi
 

The Mines Shopping Fair
 

ASPIRASI ANDA, INSPIRASI MPP
1HATI, 1INSPIRASI, 1MALAYSIA

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP